Kendi Yorumlarım ile Girişimci Olmak

Bu yazımızda kendi yorumlarım ile girişimci arkadaşlara tavsiyeler vereceğim. Bende kendimce bir girişimci olarak sizlere yaşadığım sorunlardan çıkardığım dersleri aktaracağım.




Öncelikle girişimcilik nedir bunu inceleyelim. Girişimcilik hayallerinin peşinden gitmektir. Girişimci insanlar hayalleri için yaşarlar. Sende bir girişimci isen yaptığın işi, akılda olan fikri ve gelecek ile ilgili hayallerini gerçekleştirmen için şimdi başlamalısın. Bu yazıyı okuduktan sonra hemen hayallerin için çalışmalara başlamalısın.

Girişimci insanların bana kalırsa yaptığı en büyük hata  yapacağı işi ertelemektir. Bu hatayı ben çok fazla yaptım. Bu hatadan çıkardığım ders ise yapacağımız işi ertelememeliyiz. Çünkü sonra sonra sonra  ... diyerek en değeli şey olan zamanı boşa harcıyoruz. UNUTMA !!! Zaman geri getirilemeyen en değerli hazinedir. Zamanın meyvesini sadece doğru kullanırsan alırsın. 

Konumuza dönecek olursak girişimci insanın her zaman hayalleri olmalı. Bir insan bana kalırsa hayallerini gerçekleştirmek için yaşar. Her insanın istekleri vardır. Bu istekler para, ev, araba olabilir ama girişimci insanların hayalleri ve istekleri daha büyük ve sadece kendi için değildir. Girişimci bir insanın hayalı onun hayatıdır. Onlar hayalleri için yaşar ve hayalleri için çalışırlar.

Girişimci insan sürekli düşünür. Belki sende dünyayı kurtarabilecek fikri düşünüyorsun. Belki yeni teknolojiler tasarlıyorsun. Girişimci insanlar sürekli yeni fikirler düşünür  bu yüzden bence  girişimci insan yanında kalem  ve not defteri  taşımalı. Çünkü söz uçar yazı kalır. Aklında olan fikri hemen yazıya dök bu sayede unutmaz ve daha işi şekilde projeni tasarlayabilirsin.

Bu yazıda aklımda gelenleri sana aktardım bu tarzda daya fazla yazı paylaşacağım. Senden bana destek olmak amaçlı yorumlarını bekliyorum. Bu sayede senin gibi girişimci arkadaşlarımıza yardımcı olalım :)


Sana Sağlıklı ve Huzurlu Günler Girişimci Arkadaşım 

29.04.2018 (Motivasyon Al 1 Seri)





Yorumlar