Muhammed Ali Motivasyon Sözleri

Bu makalemizde ünlü boksör Muhammed Ali motivasyon sözlerini hazırladık.  Şampiyon olmanın  en iyi olduğuna inanmaktır.



" Seni tüketen, önündeki tırmanılacak dağlar değil, ayakkabında ki çakıl taşıdır "


" Rüyalarınızı gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır "


" Büyük bir şampiyon olmak için en iyi olduğuna inanmalısın. Öyle olmasan bile, öyle gibi davranmalısın "


" Alt tarafı bu da bir iş. Otlar büyür, kuşlar uçar, dalgalar kumları yalar. Ben de insanları döverim "


" Mükemmel bir İngilizce konuşmuyor olabilirim ama size akıl veriyorum"


" Ben en iyisiyim. Bunu gözlerimle görmeden önce de söylüyordum. Sakın bana şu işi yapamazsın demeyin. Olanaksız olduğunu anlatmayın. En iyisi olmadığımı söylemeyin. Ben en iyinin de iyisiyim "

" Benim kadar harika olduğunuzda sıradan olmak zor "


" O kadar hızlıyım ki, odamda ışığı söndürmeye kalktığımda, ışık sönmeden oturduğum yere dönebiliyorum "

" Aklım kesiyorsa ve yüreğim inanıyorsa, başarabilirim "



Yorumlar